wtorek, 30 kwietnia 2013

Otrzymałam wyróżnienie !!!

Otrzymałam wyróżnienie !!!
Bardzo dziękuję blogerką Misiówa i Spółka:-) za wyróżnienie mojego blogu, jest to moje 1 wyróżnienie dlatego bardzo się ciesze i dziękuje :))))


  1. Jestem szczęśliwą posiadaczką czworonogów,
  2. Mam kota i psa które żyją w zgodzie,
  3. lubię tworzyć kartki i inne rękodzieło, 
  4. moja pasja daje mi możliwość oderwania się od rzeczywistości,
  5. jestem żoną  i mama bardzo szczęśliwą,
  6. kocham słońce, uwielbiam miesiąc maj
  7. dom pełen konwalii i bzu to moje marzenie
Ostatniego warunku nie spełnię w tej chwili bo muszę się zastanowić.

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżniania, każde z takich wyróżnień potrafi podbudować i dodać otuchy do dalszej kreatywnej pracy. I również tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))) cieszę się, że dałam Ci tą radość...też się cieszę razem z Tobą:) dziękuję za udział w zabawie.Zapraszam na bloga i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. POdpisuję się w pełni pod punktem 7. BEZ I KONWALIE!!!!!!!!!!!(kiedys ktoś śmiał się, że gdyby narkotyki miały zapach bzu lub konwalii, to zostałabym narkomanką;-))Lubię też jaśmin, ale czasem ma zbyt intensywny zapach. Buźka!
    PS Patrzę sobie na Twoje karteczki komunijne, bo porobiłam zaproszenia na komunię. Rzeczywiście moje za dużo kolorów..., ale to moje pierwsze karteczki ;-)Jeśli znajdziesz czas, to proszę, poradź coś, bo uwielbiam zabawę w wycinanki_przyklejanki :-)

    OdpowiedzUsuń